ff een berichtje van ons - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes - WaarBenJij.nu ff een berichtje van ons - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes - WaarBenJij.nu

ff een berichtje van ons

Door: Wij de Polotjes

09 Oktober 2005 | Verenigde Staten, New York

zo we zijn in New York en het is hier heel erg mooi. We hebben ff moeten rennen terug naar ons hotel we waren onze passen vergeten.
Veder is alles hier ok!
We vertellen vanavond wel meer doei

• 09 Oktober 2005 - 18:32

Antonietta Peter Tommy:

jullie iets vergeten hoe kan dat nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! veeel plezier doei
    kus van lucky

• 09 Oktober 2005 - 18:49

Tientje:

hoi, het is dat jullie hoofden vast zitten anders!!!! En al een meter pizza op??
    LEKKER!
    Veel plezier en liefs maar weer uit de GDlaan 5

• 09 Oktober 2005 - 20:02

Valkies:

dat jullie iets vergeten,ja dat kunnen wij begrijpen.Maar rennen dat geloven wij niet.veel plezier fam.valkenburg

• 10 Oktober 2005 - 13:46

Christel:

ja we hebben inderdaad hard gelopen. en martina de meterpiza is te groot, we hebben hem gezien geroken maar wat ik en gio op heb lees je wel op dag 2.

• 10 Oktober 2005 - 13:47

Christel:

kusjes aan lucky

• 10 Oktober 2005 - 14:33

De Witjes:

jullie vergeten toch anders nooit iets dat is echt niets voor jullie .dat is toch gebeurd voor die pizza anders lopen jullie niet zo hard terug met een vol gevoel. je jongste zus en gezin xxxdoeiiii