voor de thuisblijvers - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van polotjes - WaarBenJij.nu voor de thuisblijvers - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van polotjes - WaarBenJij.nu

voor de thuisblijvers

Door: Wij de Polotjes

06 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Zo de koffers zijn bekant gepakt nog een paar dingetjes erin.
De accu van de camera nog even opladen en nog bandjes kopen dan zijn we klaar (hopen we).
Ook nog even naar het reisbureau want we moeten nog even een briefje invullen van de departement of homeland security.
En voor de thuisblijvers die ons willen volgen.
We vetrekken vanaf schiphol 8 oktober om, 12:50 gaan we de lucht in ons vluchtnummer is ua947.:)
We landen in Washington dulles om 15:15 (21:15 nederlands tijd).
Vanaf washington dulles gaan we naar new york dan vliegen we met ua5330, we vetrekken om 17.:02(01:02 nederlands tijd).
we verblijven in de Holiday inn midtown.
11 oktober gaan we naar las vegas we vliegen met ua11 om 14:00(23:00 nederlands tijd) naar los angles.
We komen aan om 16:53(01:53 nederlands tijd).
We gaan daar weer de lucht in met ua1418 om 18:29 (03:29 nederlands tijd) en komen aan om 19:36 (04:36 nederlands tijd).
We verblijven in het Circus Circus las vegas.
18 oktober vetrekken we (snik).:(
We gaan daar de lucht in met ua1528 om 10:57 (19:57 nederlands tijd) we landen in chicago om 16:25 (23:25).
We gaan daar de lucht in met ua908 om 18:00 (1:00 nederlands tijd) en we landen 19 oktober om 09:15.
Zo dan zijn jullie op te hoogte en ga nu weer verder met pakken lol:D

• 06 Oktober 2005 - 18:45

Tientje:

thanks! ga jullie zeker volgen!
    Kom morgen nog wel ff langs met de kids!
    groetjes, martina

• 06 Oktober 2005 - 20:35

Hosjes:

Zo weten we in ieder geval wanneer jullie in de wolken zijn geniet er maar lekker van
    gr de hosjes

• 07 Oktober 2005 - 13:19

Frans En Anja:

Heel veel !!! plezier in Amerika.
    Groetjes

• 07 Oktober 2005 - 13:33

Valkies:

zo nu weten we de vertrektijden.wij willen jullie graag weer heel thuis hebben,dus ga niet met de metro.wij zien jullie dadelijk nog,goeie reis en tot gauw.groetjes fam.valkenburg

• 07 Oktober 2005 - 16:01

Miran:

leuk om te weten wat de aankomst- en vertrektijden zijn, kennen we alles volgen vanuit de luie stoel. Maak wel zo veel mogelijk foto's met natuurlijk een leuke reportage erbij. dan weten wij ook hoe het er is.
    fijne vlucht en een hle fijne vakantie en maak er maar iets leuks van (maar daar hebben jullie geen moeite mee)en tot over 2 weekjes dan maar weer
    groetjes miran en patjes

• 07 Oktober 2005 - 18:10

Marjolein:

Ey Stief Pa&Ma ik wens jullie heel veel plezier daar en kijk uit voor benlade...!;)hihihi Groetjes XxXjes je Stiefdochter(marjolein).

• 07 Oktober 2005 - 20:41

Martina:

Zo even jullie adresjes daar op gezocht, aardige optrekjes!!
    Aangezien jullie vrijdag avond niet thuis waren, een hele fijne vakantie, en ga er veel zien!
    En uitkijken he?
    Groetje GDlaan 5

• 08 Oktober 2005 - 15:08

Antonietta Peter Tommy:

Zo vanmorgen hebben we ze naar schiphol gebracht alles verliep vlot nu maar wachten of ze iets in het logboek vanuit amerika schrijven

• 09 Oktober 2005 - 06:56

Valkies:

ik hoop dat jullie fijne vluchten hebben gehad,en veilig en wel in new york zijn aangekomen.we horen wel iets.groetjes fam.valkenburg

• 09 Oktober 2005 - 09:20

Papa En Mama:

we weten dat jullie veilig in washington zijn aangekomen omdat jullie gebeld hadden.we hopen dat jullie een fijne vakantie hebben en wij gaan zo lekker aan de soep.
    groetjes pa en ma

• 12 Oktober 2005 - 12:50

Papa En Mama:

groetjes van papa en mama
    en hoeist met jullie hier is alles g0ed.d0eii