We zijn thuis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van polotjes - WaarBenJij.nu We zijn thuis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van polotjes - WaarBenJij.nu

We zijn thuis

Door: Wij de Polotjes

19 Oktober 2005 | Nederland, 's-Hertogenbosch

We zijn thuis :(, maar we gaan zeker terug! het is daar zo mooi, alles is er groot groter het grootst! We hebben veel slaap dus gaan lekker naaar bedje toe kijken of we aan de nl tijd kunnen wennen :D
we hebben in totaal zo'n 5 uur film en zo'n 600 foto's, dus genoeg te zien hi hi :D

Groetjes Giovanni en Christel

• 19 Oktober 2005 - 14:12

De Witjes:

blij dat jullie weer thuis zijn wij zijn benieuwd naar de foto s.enfilm zien jullie wel weer terusten doeii

• 19 Oktober 2005 - 15:40

Valkies:

we hadden al op internet gezien dat jullie geland waren met een kleine vertraging welkom thuis in ons kleine kikkerland groetjes fam.valkenburg

• 19 Oktober 2005 - 16:10

Polotjes Wij Zelf:

we hadden wat vetraging omdat ze in chicago de koffers tot twee keer toe opnieuw in het ruim moesten doen.

• 19 Oktober 2005 - 18:07

De Netjes:

blij dat jullie weer thuis zijn .we hadden het er al over gehad hoe laat jullie thuis zouden komen.
    maar de foto's en de film houden we wel te goed oke?

• 21 Oktober 2005 - 18:36

Willy:

he giovanni en chrystel het zijn wel mooie foto's, groetjes fam.manie