Gewoon een berichtje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes - WaarBenJij.nu Gewoon een berichtje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes - WaarBenJij.nu

Gewoon een berichtje

Door: Wij de Polotjes

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2005 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn nog in las vegas, er is hier zo veel te zien dat je vergeet dat je een internet pagina bij moet houden. maar hier dan toch iets, we hebben veel foto's gemaakt en zeker 5 uur film! en nog is er veel wat we niet hebben gezien, maar dat is iets voor de volgende keer, we gaan zeker terug!
groetjes aan ieder een en tot zaterdag de 22 niet vergeten dan houden wij ons verjaardag.

  • 16 Oktober 2005 - 19:40

    Jacky:

    Hoi globetrotters blij te horen dat t zo bevalt en nee ben maar niet bang dat
    we jullie vergeten.Nog heel veel plezier en genieten van de laatste dagen.Groetjes xxx Jacky

  • 16 Oktober 2005 - 20:54

    Hosjes:

    nog heel veel plezier en vergeet de chinees niet

  • 17 Oktober 2005 - 10:56

    Antonietta ,peter ,tommy:

    nog ff en dan zit het er weer op he wat is dat snel gegaaan he jongens maar ja aan alles komt een eind.
    geniet nog maar ff
    dikke doeiiii

  • 17 Oktober 2005 - 12:26

    Valkies:

    eindelijk weer een berichtje,wij begonnen ons al zorgen te maken .geniet nog maar even en probeer die bank te laten klappen in vegas groetjes fam.valkenburg

  • 17 Oktober 2005 - 15:41

    Fcwilliam:

    he maat hebben ze daar ook een lukas kramer.
    en neem voor me een meter piza mee ik krijg die wel op.
    groetjes uit het warme spanje

  • 17 Oktober 2005 - 20:14

    De Witjes:

    wij dachten dat je een paar miljoendollar gewonnen had dat we niks .meer hoorde van jullie.groetjes tot van de week a3 sjaan en arian

  • 17 Oktober 2005 - 20:16

    De Witjes:

    ps arian heeft trouwens zijn theorie gehaald. danweten jullie dat ook doeixxxxx

  • 18 Oktober 2005 - 11:29

    Valkies:

    bedankt voor je telefoontje voor mijn verjaardag,ik ben geslaagd voor mijn bromfietscertificaat goeie vluchten groetjes raymon

  • 18 Oktober 2005 - 15:11

    Toon:

    he pooltjes vergeet mijn niet neem iets leuks mee hahahaha gr pa en ma en jaco en dikke toon we missen jullie

  • 18 Oktober 2005 - 16:58

    Wilbert En Miranda:

    hoihoi ik hoorde het net over de site hoe gaat het volgens mijn wel goed nog veel plezier veder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2006

voorpret

19 Oktober 2005

We zijn thuis

16 Oktober 2005

Gewoon een berichtje

12 Oktober 2005

Dag 4 (sorry geen dag 3)

11 Oktober 2005

Dag 2 (zondag)
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 27550

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: