Dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Wij de Polotjes

10 Oktober 2005 | Verenigde Staten, New York

8.30 vertrek naar schiphol, en het was lekker rustig op de weg.
Even de auto parkeren, koffers op een kar en dan naar binnen de vertrek hal zoeken, heel snel gevonden! Even in checken en maar wachten achter ons werden er 2 mensen uitgehaald voor controlen. 20 minuten later kunnen we inchecken (de achent zij 5min)
Koffers gedumpt en nog ff wat geeten, toen naar de duane.
Bij de duane was bij Christel alles goed bij Giovanni moest nog even iets uit zijn zak halen waren de bank pasjes.
Om 11.15naar het vliegtuig en daar weer een controle, van wie de koffers zijn en wie ze heeft ingepakt, of we spullen hebben geleent of iets voor anderen mee moesten nemen antwoord op al die vragen nee nee en nee.
In het vliegtuig 2 stoelen bij het raam (hebben daar mooie beelde van) geen mensen naast ons dus lekker rustig. 12.50 de lucht in, nou dat is leuk we willen meer vliegen.
Een hele rustige vlucht naar washington, daar door de duane. hier krijgen we een visum en op naar duane 2 daar staat een agent te schreeuwen move it move it.
op naar nummer 3 schoenen uit want die moeten op de band en op je sokken door het poortje, en weer roepen ze move it move it.
he he we zijn er, nu naar het volgende vliegtuig(je), deze duurt ander half uur maar veel turbelentie. Bij JFK aangekomen koffers pakken en taxi zoeken. Binnen 5 Min een limo die ons naar het hotel bracht, en daar zijn we moe maar voldaan om 8 uur 's avond (usa tijd 3uur nl tijd) daar voor pampes, en lekker geslapen. Het hotel is een mooi hotel en van alle gemakken voorzien.
Wel heel erg gehorig maar als je moe bent slaap je overal goed door heen :D.
Sorry voor de korte text gisteren maar we wisten niet hoe dit hier werkt, 1 dollar is 4 min nu 5 dollar. dus tot de volgende keer doei

• 10 Oktober 2005 - 14:57

Tientje:

He toppie joh. leuk he dat vliegen?
    Schrijf maar niet te veel, kost je te veel geld, en tijd.Heb je dalijk geen tijd meer om alles te zien!
    Groetjes GDlaan 5

• 10 Oktober 2005 - 16:08

Valkies:

lekker he die turbelentie en vooral met een klein vliegtuigje,ja maar liever jullie dan ik. Ik hoop dat jullie geen zweetvoeten hadden,ben wel benieuwd naar foto's.Groetjes fam.valkenburg

• 10 Oktober 2005 - 16:27

Lena Netten:

maar wel spannend he dat vliegtuig?
    ik hoop dat jullie veel zien daar en veel te vertellen hebben.
    doe arnold zwartzenegger ook de groeten als je hem tegen komt en silvester stallone niet te vergeten ha ha.
    nog veel vakantie plezier verder en we horen de rest wel weer he?
    groetjes de familie tokkie(netten)

• 10 Oktober 2005 - 16:41

Miran:

lekker he dat vliegen, ga maar lekker genieten van je zuur verdiende vakantie. en maak maar veel foto's
    gr. miran

• 11 Oktober 2005 - 01:20

Polotjes Wij Zelf:

we hebben arnold gezien was een mooie foto :D daar voor helemaal naar de usa gevlogen om een poster te bekijken :D het vliegen was wel leuk veel pretzel gekregen we zagen er denk ik heel mager uit voor de usa begrippen :D groetjes van uit de usa en tot de volgende keer weer doei